sábado, 20 de noviembre de 2010

...Y lo llamaron loco

Segon dissabte de G.P. del Maresme.

Com sempre sortíem de la riera de Badalona, i abans d'arribar a Montgat ja hi havia més d'un despenjant-se, haurem sortit uns 30 i a Mataró ja érem la meitat.

Com avui cap individu ha tingut problemes mecànics, com va passar l'anterior dissabte, la gent intentava escapar-se però no podia. Després de veure com atacaven mil cops i no es podia, salto en un moment de "parón" dins de Mataró, i més d'un haurà pensat:

- Ande va el loco este, atacant sol des de Mataró... va a petar como una CUCARACHA...

La veritat és que jo també pensava que m'haurien de recollir amb una pala, però per intentar-ho que no quedi... m'he posat a tirar sense baixar de 43km/h pensant que si aconseguia treure distància, haurien de corre molt per atrapar-me, si no moria abans.

Després de passar Arenys, i veure que encara portava una distància important, m'ho he començat a creure, seguia sense baixar de 43, i als repexos ho donava tot. Mentrestant jo esperava que per darrera no s’entenguessin gaire, o es confiessin massa…

"Només" quedava el repexo de St. Pol i el d'abans de Calella, on havia la meta.

Començo a pujar St. Pol, em giro, i veig un grup enfiladíssim que em va retallant distància, jo ja estic mort, però si he arribat fins aquí no puc parar ara... aconsegueixo arribar sol al segon repexo on ja es impossible que m'engantxin.

He aconseguit fer una mica més de 22km en 30 minuts pfffffff.... vaya agonia!!

La tornada ha sigut com cal, tranquil·la (sort per mi).


Un cop a Mataró, la parada obligatoria a menjar una pasta, i aquí va la globerada del dia...

Al sortir d'esmorzar ha començat a ploure i els més llestos ens hem pujat al Tren fins a casa, que feia fred!!! jajajajajaja.



No érem els únics...

4 comentarios:

david malmeto dijo...

Yo mas bien te llamaria listo. jajajaja

Anónimo dijo...

GLOBERACOOOOO!!!!!

Jose Cecoc dijo...

GLOBERACOOOOOOO!!!!!!

Anónimo dijo...

No te escapaste en un momento de paron, te metiste detras de un coche con un remolque, cuentalo todo..... ehh. Y lo de la semana pasada tiene excusa, por que no os enterasteis del pinchazo, pero lo de esta semana del Hector, sin comentarios... COMPAÑEROS!!!!!!