lunes, 21 de junio de 2010

Campionat de Catalunya

Després de la carrera de dissabte, a Cervera, tenia cero ganes de fer esforços inútils. Volia aguantar el grup, i si podia arribar a meta. Però quan estas en carrera, totes les intencions conservadores s'esfumen.
Poc després d'haver sortit ja hi havia una escapada molt bona en la que volia estar, de cop veig que salten Muller, Antonio Miguel i Juande. Ens posem a tirar com animals els 4, menys Muller que tenia 2 tios per davant, a menys d'un minut. Un cop dins formem un grup de 10 o 11(on està Prades, Muñoz, Ebri...) en el que ens entenem relativament be, arribant a tenir una distancia de 5 minuts del pilot, mentre la moto ens deia que per darrera intentaven escapar-se, però no aconseguien enllaçar amb nosaltres. Quan comença la tercera volta, Muller & Company comencen a pals, per la meva desgracia. Em quedo amb David Lozano, al que no li puc donar ni un relleu. Tardo poc en explotar i quedar-me més sol que la 1, a 35km de meta i un vendaval de la hòstia!Penso en tot el que he patit per estar on soc i intento tirar del poc que em queda perque no m'atrapi el pilot per darrera. De cop apareix una locomotora a tot gas, és Escobar, al que ni intento seguir. Vaig pujant al meu ritme però a 15 o 20km de meta m'agafa el pilot i jo m'enfonso del tot...Segur que hagués patit menys a roda que quedant-me sol, però no podia més i em torno a quedar en terres de ningú.Finalment aconsegueixo arribar a meta (que ja és molt) a ¡¡¡23 minutazos!!! Del primer.

9 comentarios:

Joni Basso dijo...

Jajaja ojito que no fuistes el unico en rebentar, yo iba en la escapada de detras vuestro, hasta que el señor Escobar nos enganxo, enxufo la moto y me hundi en la miseria, me cojio el peloton, acabe la segunda vuelta atras del grupo y me baje pq ya ni veia la carretera, otra vez sera... El sabado la volvemos a liar

Oscar Gómez dijo...

Es que no sabes sufrir !!!!!!! jajajaja...es broma , eh !!!!estas fuerte tio !!!!!!

Uri dijo...

Explosionato de Catalunya...

Anónimo dijo...

Ole tu!!!Ole tu!! l'important es provar-ho. La veritat es que al pilot no es patia gaire!!!jeje!! jo despres de la QH, volia gastar el minim!!!

apa ens veiem a la proxima.

Bernat Cañellas.

el lider dijo...

Eso se llama exceso de confianza o calcular mal las fuerzas,de todas maneras con la gente que ibas no deberias dar tanto la cara son perros viejos y dijeron ya tenemos un juvenil que nos haga el trabajo sucio y tu caiste en la trampa pero bueno eso nos ha pasado a todos,aunque hayas llegado el ultimo te felicito porque mas vale atacar y reventar que ir a rueda en el peloton para hacer el 50.

Uri dijo...

Hosti Bernat... amb la pluja i el fred de la QH, fer el campionat de catalunya se les porta... jo no hagués fet ni una volta. Estàs fet un toro!

Uri dijo...

Gracias Saroni, son perros viejos y ademas son de otra galaxia... estoy contento por haber aguantado con ellos y seguro que el desgaste del sábado y el de enlazar con ellos lo acabé pagando.

rodillovolador dijo...

El error es el que vas fer el dia anterior. No es pot estar a tot arreu, pero tot i aixi ets un crack perque ho intentes. Felicitats nen.

Uri dijo...

Ese Lorenzo! tu si que estas fort. Por em fas a la collada!!