domingo, 27 de junio de 2010

Perafort + St. Joan Despí

Un altre cap de setmana complet, amb carrera dissabte i diumenge de 100 i 60km respectivament.
Dissabte al costat de Tarragona (Perafort) es disputava la 7ena prova de Grans clàssiques, en un circuit d'11km molt trenca-cames. Es donaven 9 voltes al circuit, i les 3 o 4 primeres (com és habitual) es van fer duríssimes, tot i ser molt rapides sem van fer llarguíssimes... en la segona volta vaig escapar-me amb 4 o 5 més però només vam durar una trista volta... jajjajajaja si més no, ho vam intentar. A partir d'aquí em vaig amagar al pilot i a deixar passar les voltes fins el final, que van arribar 3 escapats i un pilot immens d'uns 40 on jo estava per la meitat.
Avui diumenge, a St. Joan Despí era un altre circuit de 2km perfectament rectangular, on donàvem 60 voltes, i l'únic accident geogràfic era una petita pujada arribant a meta, que amb 20 voltes es va fent cada cop més llarga... en la volta 5 s'ha fet l'escapada bona on m'hi he pogut ficar. Més tard s'escaparien 3 per davant, 2 inverse i Airan del Caja rural, el que ha donat un espectacle ell sol doblant al pilot. Jo he pogut acabar el 10è en un dia que no tenia gens clar el poder acabar, per això la posició em sembla més que bona.

4 comentarios:

Oscar Gómez dijo...

Estas hecho un Animal. jajajajaja!!!!!!!

Jose cecoc dijo...

Uri!!!Este finde le has echado muchos huevos,sobretodo hoy que te has metido en el corte bueno y te has tenido que meter unas buenas series para poder estar en ese corte que al paso de las vueltas el calor y el ritmo a echo mella en todos menos el señor Airan que parecía que corría otra carrera.Nos vemos

TONI TIRADO dijo...

Estas hecho un makina!

Uri dijo...

jajajajaja q cabrones! quien no me conozca se pensará que soy bueno o algo...
Gracias por los ánimos que me disteis en carrera, que sin los chillidos de Jose o sin el agua que me daba Oscar no hubiera acabado