sábado, 6 de marzo de 2010

My darling las patas!!


Aprofitant que aquest cap de setmana és un dels únics que no tenim carrera, hem aprofitat Victor i jo per passar una bona estona amb els del Resplandor. Avui ha tocat fer Santa Fe del Montseny, a un ritme molt alegre. Un cop a dalt, quan la majoria hem anat al poble del Montseny a esmorzar, Victor i Llorenç han baixat a Seva per pujar un Collformic i tornar-se a ajuntar amb nosaltres al Montseny, ells clar, sense esmorzar. Vaya carks!!!! La tornada ha sigut divertida també, el vent que havíem tingut en contra a l'anada, ara era favorable i ens hem plantat a Barna en un moment.
Victor cada cop puja millor i sembla no tenir mai prou
Llorenç recuperant la forma poc a poc i morint matant com sempre
David el peleón tirando de galones!
Padro Superclasse sense amagar-se ni un moment
Mr. X amb la seva Giant nova i un 23 pujava santa fe donant espectacle!
Carlos (el Cunetas) campió del Sprint de Montcada
Albert el triatleta que deu preguntar-se on s'ha fotut...
Edu amb una retirada a temps per males sensacions
Carlos (de Cerdanyola) que la retirada l'ha fet quan sonava el despertador (ya van 2 CABRÓN!)
i el Mazas surfeando con la family, el tio del almacén de la Roca se siente vacio...




10 comentarios:

rodillovolador dijo...

Lleig, molt lleig. Pero que molt lleig!!! Lleig que tinguis els Sants collons de dir que hem arribat a Barna en un plis-plas degut al vent!!!
Potser ha estat també perque t´has "fotut" un "purrada" de km. arrosegan´t-nos a 55km/h sense pietat dels dèbils i dels que hem fet 181km. Ets una bèstia!!!
Bravo pel Victor també. Avui l´he confessat en la intimitat que fà dos anys no donava un "duro" per ell i m´ha fet canviar d´opinió. Puja que et cagues. Potser a de "polir" un parell de coses pero, ja parlarem. Ciao nens...

victor dijo...

Home si amb 19 anys nomes he de polir un parell estic content, jo crec que hem queda molt per aprendre.

rodillovolador dijo...

Ehh, nano. No es una crítica!!! Al contrari... Ja hagués volgut jo, no amb 19 sinó amb 25, tindre el que tú tens ara. El que passa és que amb aquest cony d´esport cada día aprents coses. Encara jo algún dissabte rebo alguna lliçó. L´ho important es això precissament, mirar bé, fixar´t-he i no tancar-s´he a rebre consells que ningú es perfecte. Quí es pensa que ja ho sap tot en el ciclisme està ben fotut.
Ciao crack.

Pedrín dijo...

Para mi es un honor ke un figura como tu me llame a mi superclase,tu lo tienes todo, humildad, clase, respeto, saber estar cuando vas con globeros como nosotros y encima eres joven... muchos de tu edad tendrian ke aprender de ti y para mi es un orgullo ke pertenezcas a los jovenes ciclistas ke ahora suben, ke sois muy pocos... sige asi ke ya mismo vendran las victorias porke correr de amateur no es moco de pavo... un saludo a victor ke tambien tiene muchas condiciones... " adeu supermegacracks "

david malmeto dijo...

Bueno, bueno. A que viene tanto peloteo. He de decir que tú y Victor pasais a engrosar el grupo de personas a las que apuntaria y dispararia con una futurible pistola desintegradora en determinados momentos. Ahora sois tres. Llorenç, Victor y Uri. Fuera bromas, me alegro mucho que vayais tan bien y que vayais sacando buenas carreras. Mucha suerte para el próximo finde.

Uri dijo...

Cuanta música para mis oídos, gracias a vosotros por estos ratos tan buenos y divertidos. A ver cuando repetimos, porque a partir de ahora va a ser difícil hacer la salida entera del sábado. ánimos a todos y hasta pronto!

van krujem dijo...

menos mal que la seccion de competicion de el grupo resplandor se renueve y ademas con tanta clase , porque son jovenes y estan muy fuerte , solo que tengan paciencia ,porque creo que este año los dos acabaran en un buen equipo, solo es cosa de tiempo y que se les vea mucho en cabeza y que sean valientes y no sean conformistas con el puesto, que ataquen con todo!!! nos vemos en sabadell el sabado

van krujem dijo...

oye otra cosa!!! para poner un poco de de mal rollo , que peloteo es este!!!

Uri dijo...

ESE MIGUELITO!!! a ver si es verdad q vienes a sabadell q si no estas tú el pelotón es un muermo! jajajaj

victor dijo...

Eso, eso. El sabado pa sabadell, que esta carrera nos la conocemos bien. Haber si lo hacemos mejor que en inaguracio.