sábado, 13 de marzo de 2010

SUSPENDIDO!

Avui s'ha celebrat el 39è Trofeu Joan Escolà amb la presencia de ciclistes d'arreu, i un nivell molt alt. El recorregut era Sabadell - Castellar - St. Llorenç - St. Feliu - Moià - Calders - Castellar - Sabadell (una mica més de 100Km). Com és habitual, només sortir es marcava un ritme força dur. En un moment ens hem plantat a St. Llorenç on el grup encara era força nombrós. Jo de moment patia però no en accés. Un cop a St. Feliu s'ha pujat el ritme i un cop coronat el primer repexón, camí a Moià ja érem la meitat del que havíem sortit. A Moià la gent ha començat a repartir per totes bandes i jo com una vil puteta m'he dedicat a seguir les rodes que saltaven, ja que no volia estar a darrera quan comencés la baixada de Calders, és un baixada força tècnica i s'ha de pedalar per arribar a Monistrol. Fins aquí tot era força acceptable, fins que ha arribat la pujada. He aguantat com he pogut, però a 1km de coronar chao-chao! m'han tret 10 miserables segons que en el terreny pestossisim de "falso llano" m'ha sigut impossible recuperar m'entres davant uns 10 tios es donaven relleus. A partir d'aquí tenia dos opcions: tirar xino-xano fins Sabadell o acabar "dignament" donant el possible per poder entrar en control. Clarament he optat per la segona opció i he tret forces don no les tenia per arribar a Sabadell a 1 minut del grup que m'havia despenjat, tot i així, crec que no m'ha servit per entrar en control. Demà més (Campionat de Sabadell 120Km), i espero que millor...

3 comentarios:

TONI TIRADO dijo...

Aprobado!!!!!!!!!!!!! al final dentro de control!

Uri dijo...

Donde lo as visto? yo lo he visto hoy en sabadell, está por algún lado colgado? de todas formas sufrí demasiado

TONI TIRADO dijo...

EN EL BLOG DEL ZUGASTI