martes, 6 de julio de 2010

Caen los tiempos en el Forat

Avui és un d'aquells dies de siesta i perrerismo al sofà amb el aire a -30º... Tot i així ja em sentia culpable per no haver sortit ahir, i després de veure el etapon del Tour m'he posat les piles!

M'he proposat intentar baixar el meu temps al Forat, des de Cerdanyola (el tenia en 14min 52seg.).

Per arribar-hi he pujat el forat per horta molt tranquil i just abans d'arribar a la rotonda de Cerdanyola on poso el crono a zero, m'he trobat al Llorenç que pujava, motivant-me més encara per intentar atrapar-lo.

Arribo a la rotonda, la voltejo sencera i A TOPE!!! A tope tota l'estona, quan faltava 1km no les tenia totes de si podria baixar el temps o no, tot i això jo no baixava en cap moment de 180ppm. He arribat a dalt amb un temps de 14min 34seg. a 188ppm (de mitja) Buuufffffffff!!!!!

Al Llorenç me l'he trobat pujant al Cementiri, i desprès, junts hem tornat a pujar el forat (més tranquils).
La prova de la agonia!

4 comentarios:

Oscar Gómez dijo...

Estas hecho un animal , tio !!!!!!!!! por cierto ya no me ajuntas ????? jajajajaj

david malmeto dijo...

Seguro que has hecho los últimos 3 kms y nos la quieres colar. jajajajaja

rodillovolador dijo...

Cabró, ya no te ajunto.

Uri dijo...

jjajajajja vaya amigos me busco...