jueves, 22 de julio de 2010

Parpersmalet!!

Desprès de sortir ahir amb l'Oscar a fer un gelat a Vilassar i tornar amb la calma, avui necessitava una mica de guerra, i la he trobat amb la grupeta del Resplandor. Hem sortit desprès de veure com plorava Andy a l'orella de Contador per que li deixes la etapa... vaya Tour més raro... Total, que hem anat direcció la Roca per pujar Parpers, on m'he agut de posar a 33km/h per deixar a la GARRAPATA DEL LORENZO!!! i a 100 metres de coronar ho he aconseguit.

La tornada estava sent tranquil·la, fins que hem passat Montornès, i la pestosa del Lorenzo ha arrancat, davant la passivitat de la gent que no volia arrancar, ha sigut aquí on m'he recordat de la carrera que tinc dissabte de 115km i he decidit... ARRANCAR A TOPE!! jajajajjaja (lògica, ninguna...), un cop l'hem atrapat, baixo 2 pinyons i remachada! Me’n vaig sol, i per darrera em segueixen Albert i Llorenç, així que m'he posat a remar 5km sense poder separar-me més de 100 metres d'ells, fins Montcada que m'he emportat el mallot verd dels esprints jajajjajajajajaja.

Per arrodonir, el protagonista del dia (Llorenç) ha punxat ja a Barna.


Demà descans total i a veure que passa Dissabte...

1 comentario:

david malmeto dijo...

Cerdos, desde mi más hondo deseo os auguro una larga temporada con pinchazos a tutiplen. Si yo no salgo....nadie sale.